Wist u dat 83% van de werknemers wel iets aan te merken heeft op de koffiepauze op kantoor? Te straffe koffie, te milde koffie… of erger nog: de koffie is op. Het instellen en onderhouden van de koffiemachine is een kunst op zich en als er één ding is waarvan we willen genieten tijdens de werkuren, is het wel een heerlijke en ontspannende koffiepauze.
Bij Idé Coffee weten we hoe belangrijk een kwalitatieve koffiepauze op kantoor is. Zo zorgt ons bedrijf in januari 2023 al 20 jaar voor tevreden medewerkers in bedrijven door hen te voorzien van een (h)eerlijk kopje koffie en zijn we ervan overtuigd dat kwaliteit van de koffie die u aanbiedt aan uw medewerkers toont hoeveel respect u hebt voor hen.
Dankzij ons gloednieuw NOWoriz koffieabonnement kunnen we u een revolutionaire koffiepauze aanbieden onder het mom van coffee as a service. Tegen een vast maandelijks bedrag geniet u van een of meerdere koffiemachines, incl. technisch onderhoud, (h)eerlijke kwaliteitskoffie en automatische leveringen.
From now on, no worries anymore.
Uw Account Manager selecteert samen met u de hoogkwalitatieve koffiemachine die het best bij uw bedrijf past, excellentie verzekerd.
Het toebehoren zorgt ervoor dat u zo optimaal mogelijk kan genieten van een volledige, (h)eerlijke en zorgeloze koffiepauze.
Onze premium koffiebonen zijn milieuvriendelijk en goedgekeurd door onze deskundige
in-house experts.
Alles begint met een gesprek met een van onze Account Managers. Hij/zij zal u adviseren welk NOWoriz pakket het best bij uw behoeften en wensen past. Na een coffee tasting bij u op kantoor of bij ons in onze Coffee Experience Room, kiest u samen met uw Account Manager de koffie en de machine uit die het best voldoen aan uw verwachtingen.
Na het gesprek, geeft u samen met de Account Manager een bestelling in.
Eenvoudig, snel en bovenal… het zal vanaf dat moment de laatste keer zijn dat u zelf een bestelling hoeft te plaatsen.
Deze worden voortaan automatisch geplaatst.
Een van onze Coffee Technicians komt de koffiemachine(s) plaatsen en instellen zoals het hoort.
Afhankelijk van het gekozen koffieabonnement leveren we op vaste tijdstippen alle benodigdheden voor de perfecte koffiepauze, zodat uw bedrijf nooit zonder koffie komt te zitten.
U ontvangt een enkele factuur voor uw NOWoriz abonnement, zodat u zich nergens zorgen over hoeft te maken. Wij zorgen voor alles.
Is uw voorraad koffie toch op of staat uw machine in panne? Neem contact met ons op en ons team regelt alles in een recordtijd.
Neem contact op met onze technische dienst via +32 243 03 09. Zij helpen je eerst telefonisch verder en indien nodig komt een van onze Coffee Technicians ter plaatse binnen de beloofde termijn.
Ondanks ons advies kan het toch gebeuren dat er een product vroegtijdig opraakt. In dat geval kan je onze klantendienst contacteren en trachten we het product zo snel mogelijk bij u op kantoor te leveren.
Als uw noden veranderen, stellen we u een aangepast NOWoriz koffieabonnement voor want uw tevredenheid is onze prioriteit. Het is mogelijk om uw contract te wijzigen in overleg met uw Account Manager.
U kan op elk tijdstip andere producten bestellen via telefoon of via onze webshop.
We bellen u voor de leverdag op om zeker te zijn dat er iemand op kantoor is om de levering in ontvangst te nemen.
Een NOWoriz abonnement is al mogelijk vanaf 3 werknemers!
Binnen de 24u.